dina ögon är som guld.

hejhej foket !
hoppas alla har en bra påsk.
själv har man ätit så mycke godis så jag inte vill äta de någe mer !
ikväll blir de nog att ta en prommis med mamma. riktigt skönt stt få ut och röra på sig.
ingen träning idag för de är påsk helgs grej.
mitt lov ser ganska slappt ut. om ni vill göra något så kan ni ju kommentera.
såhär kommer min vecka se ut.

måndag : åka till rimbo och träffa sanna
tisdag : kommer hem & träning
onsdag : någon som vill va ? & träning senare på kvällen
torsdag : träffa ruben <3
fredag : någon som vill ses ?
lördag : någon som vill ses ?
söndag : träning träning tränign.

jag vill också påpeka att jag saknar alla mina underbara vänner ! 
nu ska jag ta och kolla lite på  x-effect  de är ganska roligt faktist.
juste !! om de är någon som vill träffa mig idag är de bara att smsa mig folk ! för jag ha dö trist !

puss&kram eran hanna <3

Kommentarer
Postat av: amanda

RUUBEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWH ! : D

2010-04-04 @ 14:59:11
URL: http://blomdaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0