snabbt inlägg innan jag drar till bussen.

halloj  hanna här !
nu sitter jag här och skriver lite snabbt ska snar ta bussen ner till stationen och sitta där en timme och vänta på bussen till rimbo, för att jag ska vara med min bästa vän sanna ! :D
hinner inte lägga upp bild på dagens jag. men bilder från dom här dagarna hon och jag är kommer på onsdag tror jag för det är enda tillfället för mig att hinna. för imorgon har jag träning direkt när jag kommer hem. så de blir kanske ett snabbt inlägg hemma hos sanna då innan jag åker men de är inte så säkert.
och sen tycker jag att ni ska bomba mig med sms eftersom jag ska sitta på busstationen i en timme.
ha en bra dag !
puss&kram hanna
och usch för snön som har kommit nu igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0